VISPĀRĒJIE LIETOŠANAS NOTEIKUMI

Prieks Tevi redzēt mūsu interneta veikalā www.paleto.lv (turpmāk tekstā "mājaslapa"). Mājas lapas īpašnieks ir SIA "Zanne Divi" (turpmāk tekstā "uzņēmums" ), reģistrācijas Nr. 40003542142 , juridiskā adrese:  Ilūkstes iela 54 k-1 - 22, Rīga, LV-1082 . Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar mājas lapas lietošanu vai noteikumiem, lūdzu, sazināties ar mums, izmantojot kontaktu formu, vai rakstiet mums uz epastu - pardevejs@paleto.lv . Mājas lapas saturs ir uzņēmuma īpašums, jebkādas informācijas pārpublicēšana vai izmantošana ir jāsaskaņo ar uzņēmumu. Visas tiesības ir aizsargātas.

Distances līgums

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA "Zanne Divi" reģistrācijas Nr.40003542142, juridiskā adrese Ilūkstes iela 54 k-1 - 22, Rīga, LV-1082 turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

1. Vispārīgie noteikumi.

  • Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši veiktajam pasūtījumam mājaslapā;
  • Vispārīgs preču apraksts, sastāvs, iepakojuma un piegādes veids aprakstīts katrai precei aprakstīts individuāli. Pārdevējs informē, ka informācija par produktu var tikt mainīta bez brīdinājuma;
  • Daļa pieejamo preču pieejamas izsūtīšanai dienas laikā, lai Pircējs uzzinātu precīzu piegādes laiku kādai no precēm, lūdzu, kontaktēties ar Pārdevēju izmantojot kontaktu formu vai rakstot uz epastu pardevejs@paleto.lv;
  • Gadījumos, ja pasūtītā prece nav pieejama vai radušās problēmas piegādē, tad Pārdevējs par to informē Pircēju vienas darba dienas laikā;
  • Produktu krāsas dzīvē var atšķirties no interneta redzamajām monitoru uzstādījumu dēļ;
  • Produktu cenas katram produktam ir atspoguļotas atsevišķi. Pārdevējs informē, ka cenas interneta veikalā ir mainīgas, cenu Pārdevējs var mainīt bez brīdinājuma.

2. Preču pasūtīšana.

  • Lai veiktu pasūtījumu mājaslapā, Pircējs izvēlās preces, to garumu un daudzumu un pievieno tās pirkuma grozam. Lai apstiprinātu pasūtījumu Pircējs izvēlās opciju - Pasūtīt;
  • Pircējs pats personīgi ir atbildīgs par piegādes datu korektumu;
  • Lai Pircējs veiktu izmaiņas pasūtījumā, Pircējam nekavējoties jāziņo Pārdevējam par izmaiņām, izmantojot kontaktu formu vai uz e-pastu pardevejs@paleto.lv;
  • Pasūtot preci, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar preces aprakstu, kopšanas instrukciju un visu informāciju, kas saistīta ar konkrētu preci un ir publicēta preces aprakstā;
  • Ja Pircējam rodas jautājumi vai neskaidrības par preču pasūtīšanu vai pasūtījuma detaļām, Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju, izmantojot kontaktu formu, vai rakstot uz e-pastu pardevejs@paleto.lv.

3. Preču apmaksa.

  • Veicot pasūtījumu, Pircējs pasūtījumā norādītajā epastā saņem rēķinu ar privātpersonas vai uzņēmuma rekvizītiem un darījuma detaļām;
  • Rēķins ir sagatavots elektroniski un derīgs bez paraksta;
  • Pircējs veic apmaksu par pasūtījumu, izmantojot bankas pārskaitījumu vai tiešsaistes maksājumu;
  • Preces ir iespējams apmaksāt ar bankas maksājuma karti un pēc veiksmīgas apmaksas Pircējs saņem apstiprinājuma uz norādīto e-pastu.
  • Komisijas maksas (starpbanku komisija u.c.), kas saistītas ar pārskaitījuma veikšanu  Pārdevējam sedz Pircējs;
  • Pasūtījuma sagatavošanu Pārdevējs uzsāk tikai tādā gadījumā, ja Pārdevējs saņēmis naudu par pasūtījumu savā bankas kontā.

4. Preču piegāde.

  • Pārdevējs veic pasūtījuma piegādi Pircējam, atbilstoši Pircēja izvēlētajam piegādes veidam;
  • Gadījumos, ja prece nav Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs veic preču izsūtīšanu / nodošanu 3 - 5 darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs saņēmis apmaksu par pasūtījumu savā bankas kontā;
  • Steidzamos gadījumos, ja Pircējam nepieciešama ātrāka izsūtīšana / nodošana, Pircējs par to informē Pārdevēju, lai vienotos par iespējām veikt ātrāku izsūtīšanu / nodošanu;
  • Piegādes izmaksas ir atkarīgas no Pircēja izvēlētā piegādes veida, pieejamie piegādes veidi ir:
  1. Piegāde izmantojot OMNIVA ;
  2. Piegāde izmantojot DPD paku skapi;
  3. Piegāde Latvijas teritorijā izmantojot Latvijas pasta starpniecību ;  
  • Gadījumos, ja Pircējs vēlas saņemt pasūtījumu, izmantojot citu piegādes veidu, tad Pircējam tas ir jāsaskaņo ar Pārdevēju;
  • Gadījumos, ja pasūtījuma sagatavošana aizkavējās, tad Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju par pasūtījuma piegādes aizkavēšanos;
  • Pārdevējs neuzņemas atbildību par preču piegādes aizkavēšanos, kas saistīta ar Pircēja izvēlētā piegādes pakalpojuma sniedzēja kavēšanos (Omniva, DPD, UPS, u.c.).

5. Atteikuma tiesības.

  • Pircējam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces vai samainīt to 14 dienu laikā pasūtījuma saņemšanas brīža šādos gadījumos:
  1. Prece nav lietota;
  2. Prece ir iepakota oriģinālajā iepakojumā ar oriģinālajām preču zīmēm un pilnā komplektācijā;
  3. Prece nav sasmērēta, saburzīta vai citādi bojāta.
  • Lai atteiktos no pasūtītās preces, Pircējs aizpilda Atteikuma veidlapu (meklēt   ŠEIT )un nosūta to elektroniski Pārdevējam uz epastu pardevejs@paleto.lv;
  • Izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu Pircēja atteikuma dēļ sedz Pircējs;
  • Atteikuma gadījumā preces ir jānogādā uz Pārdevēja adresi (Lielvārdes iela 4, Rīga, LV-1006) vai arī uz DPD vai Latvijas pasta paku skapjiem Brīvības iela 265, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1006 vai arī  Omniva paku skapjiem Brīvības iela 253, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1039 un tas ir jāizdara 14 dienu laikā kopš preču saņemšanas brīža;
  • Pārdevējs veic naudas atgriešanu uz Pircēja bankas kontu  14 dienu laikā no preču saņemšanas brīža;
  • Gadījumos, ja Pircējs ir lūdzis veikt izmaiņas precēs un tās tiek ražotas pēc individuāla pasūtījuma, tad Pārdevējs preces atpakaļ nepieņem un nemaina. (MK 255 22.punkts);
  • Gadījumos, ja konstatētas piegādāto preču nepilnības vai preču ražojuma brāķis, Pārdevējs sedz visas izmaksas, kas saistītas ar preču apmaiņu vai atgriešanu;
  • Gadījumā, ja Pircējs vēlas veikt preču apmaiņu, tad izdevumus, kas saistīti ar preču apmaiņu (apmainītās preces atkārtotas sūtīšanas izmaksas  3.00 EUR) sedz Pircējs. Pircējam tiek izrakstīts rēķins par atkārtotu piegādi preču apmaiņai atbilstoši izvēlētajam piegādes veidam.

Ja Jums rodas neskaidrības, mēs labprāt atbildēsim uz Jūsu jautājumiem.

6. Strīdu risināšanas noteikumi.

  • Strīdi par saistību izpildi tiek risināti sarunu ceļā. PIRCĒJIEM, kuri uzskatāmi par patērētājiem normatīvo aktu izpratnē ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktā kārtībā alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot PĀRDEVĒJAM rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

1. Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
2. Iesnieguma iesniegšanas datumu
3. Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

Lietošanas noteikumi atjaunoti 20.09.2024.